onsdag 2 september 2009

Hösten är här och därmed ännu mer värk. Det känns verkligen att kroppen blir sämre för varje dag som går och det är så deprimerande!
Jag var hos sjukgymast idag och jag var lite nervös eftersom jag fick så himla ont när jag gick där för några år sen. Men han klämde inte nånting, tyckte det var onödigt då det står utförligt i journalen. Han tyckte att jag skötte mig bra hemma, mina promenader och att jag ska börja simma nu när simhallen öppnat igen.
Vi får väl se hur det går med planeringen att det ska bli en gång/vecka i simhallen. Jag ska verkligen försöka.
Båda mina döttrar har varit sjuka. Lillsnuttan är fortfarande hemma från skolan. hon har börjat hosta så mycket så jag tyckte det var lika bra att hon är hemma resten av veckan så hon blir av med det ordentligt. Fast hon börjar piggna på sig och ha långtråkigt...
Än så länge har jag klarat mig rätt bra, haft lite ont i halsen några kvällar men annars ingenting. Ska jag verkligen slippa?

Jag känner mig riktigt nere, sådär oförklarligt som vanligt... Tom... Som sagt, hösten är här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar